REGULAMIN OBIEKTU „OWCA Z WIDOKIEM”

 

§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Niniejszy regulamin określa zasady odpowiedzialności, świadczenia usług oraz
przebywania na terenie obiektu „Owca z Widokiem”, zwanego dalej „Obiektem”.
2. Regulamin jest integralną częścią umowy, zawieranej poprzez dokonanie rezerwacji,
wpłatę zadatku lub całości opłaty za pobyt.
3. Regulamin jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej Obiektu.

§ 2. REZERWACJA I ZAMELDOWANIE

1. Rezerwacja możliwa jest poprzez stronę internetową Obiektu, portale internetowe tj.
Slowhop i Booking, a także za pośrednictwem, za pośrednictwem adresu e-mail:
owcazwidokiem@gmail.com, kontakt@owcazwidokiem.pl oraz telefonicznie 513
044 414, 723 521 508.
2. Podstawą potwierdzenia dokonania rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50%
wartości rezerwowanego pokoju lub apartamentu.
3. W przypadku rezerwacji online zaznaczenie w panelu rezerwacyjnym opcji
przeczytania i zapoznania się z regulaminem oznacza, że Gość rozumie i wyraża
zgodę na punkty w nim zawarte. Brak akceptacji regulaminu skutkuje brakiem
możliwości dokonania rezerwacji online.
4. W przypadku pozostałych form rezerwacji niniejszy regulamin dostępny jest na
stronie internetowej: www.owcazwidokiem.pl, a Gość dokonując rezerwacji w
Obiekcie, zgadza się z jego warunkami.
5. Podstawą zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W
przypadku odmowy recepcja ma prawo odmówić przyjęcia Gościa.
6. W momencie zameldowania Gość zobowiązany jest do uregulowania pozostałej
kwoty za dokonaną rezerwację oraz za ewentualne dodatkowo zamówione usługi.
Płatności najpóźniej można dokonać następnego dnia w godzinach między 8 a 10 u
obsługi podczas śniadania.
7. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w Obiekcie wyłącznie pod opieką dorosłych.
8. Gość z dzieckiem zobowiązany jest do okazania dokumentu potwierdzającego
tożsamość dziecka oraz pokrewieństwo/opiekę (np. dowód osobisty, legitymacja
szkolna, paszport, orzeczenie sądu). W przypadku braku dokumentów należy
wypełnić oświadczenie.
9. Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia Gości, którzy podczas poprzednich
pobytów naruszyli regulamin lub zagrażają bezpieczeństwu innych Gości.
10. W przypadku rezygnacji lub braku zmiany terminu przyjazdu na co najmniej 5 dni
przed planowaną datą przyjazdu, zadatek przepada.
11. W przypadku uzgodnienia zmiany terminu przyjazdu, zadatek może zostać
wykorzystany w nowym terminie, pod warunkiem, że zmiana zostanie dokonana co
najmniej 5 dni przed planowaną datą przyjazdu.
12. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wskazanych w
regulaminie RODO, stanowiącym integralny załącznik niniejszego regulaminu.

§ 3. DOBA HOTELOWA

1. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
2. Przedłużenie doby hotelowej możliwe jest za dodatkową opłatą:

Do godziny 12:00 – bez dopłaty.
Do godziny 15:00 – 1/3 ceny doby.
Do godziny 17:00 – 2/3 ceny doby.
Po godzinie 17:00 – cena całej doby.

3. Życzenie przedłużenia doby hotelowej należy zgłosić niezwłocznie osobiście lub
telefonicznie obsłudze Obiektu.
4. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przedłużenia doby hotelowej.
5. Recepcja hotelu czynna jest w godzinach od 8 do 14 . Po godzinie 14 zameldowanie
odbywa się w sposób bezkontaktowy.

§ 4. ZASADY PRZEBYWANIA NA TERENIE HOTELU

1. Cisza nocna obowiązuje od godziny 23:00 do godziny 8:00.
2. W godzinach ciszy nocnej w pokojach mogą przebywać wyłącznie osoby
zameldowane.
3. Goście są zobowiązani do:

Zachowywania porządku i dbania o mienie Obiektu.
Respektowania prawa do prywatności innych Gości.

4. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się pod opieką dorosłych.
Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za ich zachowanie.
5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie zniszczenia,
uszkodzenia lub zagubienie mienia Obiektu spowodowane z jego winy, winy osób
przebywających pod jego opieką jak również osób go odwiedzających.
6. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany pokoju/apartamentu na inny o tym samym
standardzie, lecz o innej nazwie.
7. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i
innych pomieszczeniach urządzeń niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
Zabronione jest także używanie w pokojach i innych pomieszczeniach otwartego
ognia w jakiejkolwiek postaci.
8. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, w tym e-
papierosów.
9. Za dezaktywację systemu przeciwpożarowego Obiektunaliczy karę w wysokości 1000
PLN.
10. Zakazuje się udostępniania pokoju osobom niezameldowanym.
11. Kategorycznie zakazane jest rzucanie śniegiem w ściany budynku.

§ 5. POLITYKA OCHRONY DZIECI

1. Obiekt prowadzi działalność z poszanowaniem praw dzieci zgodnie z zapisami
ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle
seksualnym i ochronie małoletnich oraz treść wytycznych Organizacji Narodów
Zjednoczonych w zakresie biznesu i praw człowieka, uznając istotną rolę biznesu w
zapewnieniu poszanowania praw dzieci.
2. Personel Obiektu jest przeszkolony w zakresie rozpoznawania sytuacji zagrożenia
dla dzieci oraz odpowiedniego reagowania.
3. W przypadku podejrzenia krzywdzenia dziecka personel Obiektu jest zobowiązany do
poinformowania organów ścigania.
4. Szczegółowe zapisy dotyczące ochrony dzieci stanowią załącznik do niniejszego
regulaminu.

§ 6. USŁUGI I USŁUGI DODATKOWE

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. Uwagi dotyczące
jakości świadczonych usług należy zgłaszać w recepcji lub telefonicznie lub mailowo.
2. Goście mogą korzystać z:

Dostępu do Internetu.
Parkingów (bez rezerwacji miejsc).
Wspólnych przestrzeni, udostępnionych do korzystania przez Obiekt we
wskazanych godzinach.

3. Śniadania (jeżeli zostały zamówione) serwujemy między 8.00 a 10.00 w naszej
sudeckiej sali przy tarasie. Godziny okazjonalnie mogą różnić się od tych wskazanych
powyżej.
4. Na życzenie Gości, za dodatkową opłatą, hotel udostępnia dodatkowe usługi.

§ 7. ZWIERZĘTA

1. Obiekt akceptuje zwierzęta za dodatkową opłatą w wysokości 30 PLN za dobę.
2. Zwierzęta nie mogą pozostawać same w pokojach, chyba że jest to dla nich
komfortowe i bezpieczne. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za
wszelkie zniszczenia lub uszkodzenia mienia Obiektu spowodowane przez zwierzę.
3. Opiekunowie są zobowiązani do sprzątania po swoich zwierzętach oraz zapewnienia
im odpowiednich warunków pobytu.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia określonych gatunków zwierząt
(np. pająków lub niekastrowanych kocurów).

§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

1. Obiekt odpowiada za rzeczy wniesione przez Gości zgodnie z przepisami Kodeksu
Cywilnego, pod warunkiem ich przechowywania w depozycie Obiektu.
2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pokojach oraz
pojazdy Gości zaparkowane na terenie obiektu.

§ 9. REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji dotyczących świadczonych usług, jeżeli
ich jakość jest niezgodna z przedstawioną ofertą lub standardem Obiektu.
2. Reklamacje należy zgłaszać w recepcji Obiektu lub telefonicznie lub mailowo
niezwłocznie po zauważeniu nieprawidłowości.
3. Reklamacje należy składać w formie pisemnej, elektronicznej (na adres e-mail
Hotelu) lub ustnie. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty
otrzymania.
4. W przypadku uzasadnionych reklamacji Obiekt podejmie działania mające na celu
naprawienie sytuacji, w tym rekompensatę w formie stosownej do zaistniałych
okoliczności.
5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje wynikające z działania siły wyższej,
zdarzeń losowych lub innych okoliczności pozostających poza jego kontroli, takich jak
przerwy w dostawie prądu, wody, Internetu czy warunków drogowych.

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W przypadku naruszenia regulaminu Obiekt ma prawo do odmowy dalszego
świadczenia usług.
2. Wszelkie sprawy sporne rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby
rejestracyjnej Obiektu, na podstawie obowiązujących przepisów.