Regulamin RODO
1. Obiekt przetwarza dane osobowe swoich Gości. Podstawę do przetwarzania danych
osobowych stanowi dobrowolna i jednoznaczna zgoda Gościa oraz umowa zawarta w celu
świadczenia usług hotelowych. W przypadku przetwarzania danych osobowych, na
podstawie udzielonej zgody – brak zgody uniemożliwia wykonanie usług, do których
wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia.
2. Zgodnie z obowiązującą polityką przetwarzania danych osobowych Gości Obiektu:
Administratorem danych osobowych jest
Owca z widokiem Ryszard Bogacz,
ul. Ogrodowa 16, 55-040 Bielany Wrocławskie, REGON: 382096981, NIP: 8971207127.
Obiekt przetwarza dane osobowe gości: w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie
usług hotelowych na podstawie
● zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
● w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie
uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania
faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), także z użyciem rejestracji obrazu za pomocą monitoringu
hotelowego; w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami
będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust.
1 lit. f RODO);
● w celu badania satysfakcji klientów będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego
interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z
produktów i usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO); a także w celu oferowania Gościom
przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich
pod kątem potrzeb, czyli profilowania, będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego
w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
● w celu oferowania Gościom bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług firm z
nami współpracujących (naszych partnerów), np. w formie kuponów rabatowych, w tym
dobierania ich pod kątem potrzeb, czyli profilowania, będącego realizacją prawnie
uzasadnionego w tym interesu naszego i naszych partnerów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f
RODO); w celu zapewnienia Gościom Obiektu bezpieczeństwa i porządku, ochrony mienia
Obiektu jak i
● zasobów przedsiębiorstwa poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego w pomieszczeniach
ogólnodostępnych Obiektu (z wyłączeniem toalet) – będącego realizacją naszego prawnie
uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO); Prawo do sprzeciwu
Gościom Obiektu, których dane są przetwarzane w każdej chwili przysługuje prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opisanych powyżej. Przestaniemy
przetwarzać dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do
Gości danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne
wobec ich interesów, praw i wolności lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W każdej chwili przysługuje prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu
bezpośredniego. Jeżeli Gość Obiektu skorzysta tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania
danych w tym celu. Okres przechowywania danych. Dane osobowe wynikające z zawartej
umowy o świadczenie usług hotelowych będą przetwarzane przez okres, w którym mogąujawnić się roszczenia związane z tą umową. Jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy w ciągu
30 dni od złożenia przez nas oferty, dane osobowe
● związane z rozmowami o tej umowie zostaną niezwłocznie usunięte z wyjątkiem danych
potrzebnych do marketingu bezpośredniego.
● Dane przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług
możemy przetwarzać do czasu, aż zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu
lub ustalimy, że się zdezaktualizowały.
● Dane osobowe uzyskane za pomocą monitoringu wizyjnego przechowywane są przez
okres 3 miesięcy – chyba, że nagrany obraz stanowić będzie dowód w postępowaniu
sądowym. Wówczas termin przechowania może ulec wydłużeniu. Po upływie terminu
przechowywania zarejestrowane obrazy podlegać będą zniszczeniu. . Nie przekazujemy
danych Gości obiektu poza teren Polski, teren Unii Europejskiej, ani Europejskiego Obszaru
Gospodarczego.
Zgodnie z RODO, Gościom Obiektu przysługuje:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego
właściwego organu nadzorczego w przypadku uznania, iż dane są przetwarzane niezgodnie
z prawem;
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, które przetwarzamy na
podstawie Pani/Pana zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
h) Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny,ale jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usług hotelowych